I believe I can score

Hemkommen från skolan och basketen. Vi hade en rolig match och det är en sådan adrenalinkick att gå ut på golvet! .
Måste förresten berätta om min och Lucies nygjorda sång som vi har när det gäller att peppa oss inför en match.
Låt mig presentera "trumvirvel":
.
I believe I can score!
Så tänk er melodin av "I believe I can fly" så kommer vår sångtext här!
.
I believe I can score
I believe I can dunk the ball
I think about it every night and day
Spread my hands and run away
I believe I can score
Even though Mr Lott is mad
I didn´t thought it was that bad
I believe I can score
.
Tänkte visa en liten musikvideo, men tekniken vill inte riktigt sammarbeta, hm!
.
Nu är det dags att krypa till sängs. Imorgon är det äntligen fredag och efter en (förhoppningsvis) kort träning så planerar jag och Lucie en extreme makeover.
Nja, kanske inte riktigt, vi ska gå till frisören och se vad som kan hittas på när det gäller mitt fågelbo till hår!
.
Kramar i massor!

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej!

Funderar på att bli utbytesstudent andra året på gymnasiet. Går i 9an nu. Har dock några frågor jag gärna skulle vilja få svar på. :)



Hur svårt är det med alla prov och läxor i USA? Stämmer det att det nästan bara är "kryssa i prov" där?

Hur har du det med hemlängtan?

Hur blir det med 3e året på gymnasiet i Sverige?

Får du mycket konstiga frågor om Sverige? Haha.



Tack i förhand! :)

2012-01-28 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0