Nålar och tandpetare

Idag har det varit en späckad dag må jag säga. Skolan först för att sedan spela lite gitarr. Tog även ett impuls stopp förbi vaccinationscentralen och tog den sista hepatit A + B sprutan. inte det roligaste kanske, men känns som ett litet steg på vägen mot USA. Sedan i samma hus har vi min tandläkare, så där pressades det in ett besök också. Inte heller så trevligt direkt. 

Något som däremot var roligt var FN-mötet senare under kvällen. Trevliga människor och många fina idéer, vilket jag tror kan utvecklas till något prima! Skönt sedan att komma hem till familjen och bara ta det lugnt! 

Kramar 

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Hej Anna! Klart jag kan länka dig, och vi sågs säkert på testet: eller ja, jag och min kompis kom sist och gick först så jag såg inte så mycket av de andra... Men då ska du till Malmö på informationsötet i maj? :D

2011-04-14 @ 17:11:52
URL: http://annahelgesson.blogg.se/
Postat av: julia

Hej! Tänkte bara, om du har lust, säga att du gärna får lägga till South Dakota på länken till min blogg!:) tack!

2011-04-15 @ 14:19:02
URL: http://theyearofmylife.devote.se
Postat av: nataliegoesamerican

hehe härlig dag för dig också hör jag ;)

sv: ja verkligen! peace and love närmar sig med stormsteg :D haha jag behöver inte åka så långt ;) 10 min på cykel och jag är framme :D klart vi ska träffas i så fall! :D

2011-04-16 @ 20:08:11
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0