1 månad i staterna!

Kan inte riktigt förstå att jag redan har varit här i en månad. På ett sätt känns det som om tiden har flygit fram, men å andra sidan har vi hunnit med mycket!
Idag har det varit en lång dag (så ska snart krypa i säng!)
Började med skola till klockan två och vi kämpade på som vanligt. För mig är dagens roligaste lektion digital photograpy/yearbook med Mrs Sandru (min värdmamma) så ser fram emot den sista klassen varje dag. Just nu håller i på och fotar med olika modes, lägen, där vi bl.a. ska använda ett speciellt kameraläge för att fota mat, ljusa miljöer, porträtt och landskap. En spännande klass!
Direkt efter skolan var det sedan dags för att en fotografering med volleyball-laget. Man får fotograferas och hamna på så kallade "Buttom pictures" här, vilket är att man får sitt fotografi, med matchkläder och bollen på en stor, rund knapp man kan ha på sig. En ganska rolig idé och man kunde välja på att antingen individuellt eller tillsammans med någon, jag hoppas att fotografierna blev bra!
Sedan tog vi alla plats i bussen för att bege oss till volleyballmatchen. Det var både junior varsity och varsity som spelade, men dock var det bara junior varsity som vann.
Imorgon är det återigen dags för en turnering, men jag ska inte följa med. Kände att det var dags att sova in några timmar och vill även se min värdsyster Kjersten som också har en turnering, fast här i Twin Bridges spela.
Nu måste jag nog ta och lägga mig, Pippi sover redan här brvid mig! Jag skickar tusen kramar till er alla!
Jag och Lucie från Tjeckien för första gången i Twin Bridges tröjan!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka tuffingar!!! Jag är också tuff, är i en fasteperiod (3 dagar) o det känns toppen....

Kramisar till dig!

2011-09-17 @ 12:24:09
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0