Grattis min älskade pappa!

Idag, den 24:e september fyller ingen mindre än min älskade pappa 50 år! Jag älskar dig så mycket och du är den bästa pappa man kan önska sig! Jag hoppas att din dag är underbar och jag hade så gärna velat vara hemma och fira med er just nu! Men får förhoppningvis vara med på ett hörn via skype!
Tack så mycket för allt du gör för oss, du är verkligen en sådan underbar pappa!
Här kommer en liten och knasig ramsa!
<3
Min pappa, den bästa pappa man kan få
Hopp och kärlek han till oss så
Någon man kan lita på fullt ut
och som aldrig tackar nej till en glasstrut
Hockey han är en baddare på
och kan få olydiga spelare att lyssna som få
Gitarren gärna på nära håll
och på Uffe Lundell och Springsteen han håller koll
Chokladbollar går alltid ner
Kan man inte få mer?
Pappa, han är en underbar lirare
Till dig vill vi alla bli firare
Jag hoppas att du får en riktig fest
Jag älskar dig, du är bäst!
En lite svettig bild på mig och fina pappa efter Springtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0