Happy birthday Fredda!

Idag fyller ingen mindre än min fantastiska farbror Fredrik 40 år!
Jag skickar massor av kramar, vi är långt ifrån varandra, men åtminstone på samma kontinent då de bor i NEW YORK!
Har precis satt mig här och ska snart ta itu med lite läxor, just nu är det engelskan som ger en mest jobb.
Vi går igenom och har test titt som tätt på saker som jag knappt förstår på svenska= inte så bra!
Det är direct och indirect object, gerunds, objective complement, object of preposition....
Jag hoppas att jag lär mig, men just nu känns det som att de går så fort fram. Det är bara att hålla tummarna för att jag överlever!
Volleyballträningen gick bra idag och det var roligt! Serven kommer närmare och närmare nätet iallafall så snart hoppas jag att den går över!
Kort sagt så hoppas jag att det blir bättre och bättre!
Imorgon åker jag med resten av volleyball laget på en matchdag, så vi får sluta efter lunch ungefär. Det är det ena lagets första match för säsongen så jag hoppas att det blir bra!
Passar på att lägga upp två låtar som spelas konstant här. De kommer nog alltid göra att jag tänker på Montana!


Crazy girl by Eli Young Band
My kinda party by Jason Aldean
Kramar

Kommentarer
Postat av: Fredrik Börjesson

Tack så mycket för det, Anna! Coolt att få vara med i din blogg:) Jag hade en fantastisk födelsedag, tänk att få fira den i New York. Nu längtar vi efter att få skypa med dig!



(Kul att läsa vad du har för dig; björnar, volleyboll, hiking och grejer, häftigt!)



/Kram från oss

2011-09-12 @ 01:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0