Labor day

Har idag varit ledig från skolan, då det är en helgdag här som heter Labor Day, för att hylla arbetarnas insatser i landet.
Så har passat på att ta det lugnt idag. Har skypat med min underbara familj, William, mamma, morfar pappa, faster, farmor och Julia!
Det kändes underbart att få prata och "kramas" lite genom datorn! Jag längtar efter er alla!
Fick även en liten impuls till att baka idag, så gjorde världens bästa Gabriellas bästa kladdkaka! Dock går inget upp mot din, men de gillade den "brownie-liknande" kakan.
Nu tänkte jag krypa till sängs, imorgon är det återigen dags för skolan, så det är bara att keep going!
Älskar er så mycket!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för pratstunden! Jättetrevligt!!! Kramar!

2011-09-06 @ 22:16:04
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jag är helt säker på att den var fruktansvärt underbar, precis som du! <3

2011-09-11 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0