Mud fight

Det blir förhoppningsvis bättre och bättre dag för dag hoppas jag. Jag är så tacksam och lycklig att jag har en underbar familj och vänner hemma som stöttar och skriver så fina ord. Det lyser verkligen upp min dag och får mig att känna mig bättre till mods!
Ni är så underbara!
Har inte så mycket läxor idag så det lättar upp humöret lite. Idag var vi även på en lagmiddag hos Kristen och det var kul, så det behövdes!
Fick även skratta lite då några av tjejerna drog mig ut på en fyrhjulingsfärd. Jag trodde att vi bara skulle ta en liten sväng, men det slutade med lerkrig! Vi hade två fyrhjulingar och jag åkte med Allison. Tänkte att det skulle blir en rundtur, men med lera och backiga vägar blev det en skakig färd. Medans den andra fyrhjulingen åkte runt lerpölarna så styrde Allison kort sagt rakt igenom dem. Så vi fastnade nästan och fick ägna en stund åt att leta efter hennes ena sko i pölen. Jag var ganska så lortig om man säger så när Rick hämtade mig, men jag tror att det behövdes idag.....
Abby, Morgan, Daphne, jag, Haylee, Allison och Kristen
Tack för att är så stöttande och underbara! All min kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Fredrik och Vanja

Härligt Anna, kämpa på. Du är bäst! Vi tänker på dig. Kramar från NYC

2011-09-15 @ 06:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0