Trött tjej

Har varit lite seg idag kan man säga.... Började dagen med att försova mig lite då klockan inte ringde.... Som tur var blev jag väckt av Jody inte alltför sent så det löste sig.
Skolan trummade på, vi får läxor lite då och då så det är bara att köra på. Vi har även fått en annan utbytesstudent på skolan nu. En jättetrevlig tjej från Tjeckien som heter Lucie!
Hon följde med på volleyball-träningen, en träning som gick bra idag! En rolig övning var när coach helt plötsligt tog fram en stol, ställde den på planen och frågade vem som var äldst i gruppen. Då det var jag fick jag snällt sätta mig ned och sedan fick jag en skål med M&M´s och jag som inte ens kan äta choklad! Så nu skulle tjejerna ta emot bollen och försöka träffa mig där jag satt, lyckades de fick de ta över platsen och fortsätta äta!
Snacka om att det blev liv i luckan då alla ville träffa varandra!
Det var roligt och jag uppskattar att vi gör lite sådana saker på träningarna, det känns speciellt! Sedan var Kjersten så snäll så när vi kom hem föreslog hon att vi skulle jobba lite på våra servar! Det går fortfarande sisådär med mina, men jag hoppas att det snart fixar sig!
Nu ska jag fortsätta lite med läxorna och sedan blir det nog dags att lägga sig.
Kramar till er alla! Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0