Utkast: Hej på ...



Hej på er. Har inte skrivit på ja, jag vet inte, men jag har varit på konfaläger i två veckor plus hemmaveckan så det har inte riktigt blivi tillfälle till det. Ska iallafall säga att jag har haft underbara veckor på lägret. Älskar alla goa människor så himla mycket! Saknar er också!
 Så igår konfirmerades vi oss i Maria kyrkan, vill säga tack till alla underbara människor som fixade festen efteråt och kom, min familj, släkt och vänner! Puss på er! Nä, nu har jag faktiskt lova att spela crockett så det får jag väl göra. Ska berätta mer och ladda upp mer bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Ella

Arild! <3

2008-07-11 @ 22:51:57
URL: http://thesoldier.blogg.se/
Postat av: Annie

Tack till bästaste Anna också som gjorde lägret så mycket bättre. ;)<3

2008-08-21 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0