Sunny day

image19                                    
hejsan svejsan,
Nu sitter jag här och framför datorn och gör inte så mycket, kan väl vara skönt det med ibland.
Idag så redovisade vi vårt bildarbete och visade vår film, jag säger bara det Sagan om Ringen- the real version in my heart!
Blev verkligen jättebra och väldigt bra klippt och redigerat av Elin! ;) Så just nu sitter man och halvbölar till May it be av Enya och Into the West av Annie Lennox ifrån filmerna. Lyssna på de, gåshud på hög nivå!

Höll på att glömma att eftersom våra lärare har beslutat sig för att ha ett mini tema om Afrika sedan igår till imorgon så kom det en kille från Gambia och berättade för oss en massa om hans hemland. Vilken soft människa! Sådan mysig bara Ja, vi i Gambia gillar kvinnor med större rumpor! ;)

Idag ska jag sedan träna tror jag, fast känner mig lite seg. Sedan måste man ju också plugga franska stuff, arh, får ryck på det! 

Nu, tänkte jag faktiskt göra en lista. Men eftersom det snart är sommar så blir det en sommarplågalåt-lista. Okej , här är några som hördes oavbrutet på sommrarna :
      När vi gräver guld i USA- GES (1994). Låt gå för att jag bara var ett år då, men denna låten förtjänar alltid en plats på sådana här listor ;) Låten som halva svenska folket sjöng med i och badade i fontäner till.
     The las ketchup song- Las ketchup (2002). Låten som fick alla att göra dansen med stort D. 
      Hej hej Monika- Nic and the family (2004). Inte så mycket till text, sjöng mest samma sak. Men Helsingborgsband här ja.
      Who´s tha man- Elias ft Frans (2006). Den sockersöta lilla killen som sommaren ut sjöng I love you, I liebe dich, Zlatan Ibrahimovic!
      Boten Anna- Basshunter (2006). Har inte så mycket att säga om låten, namnet klingar dock fint ;)
      Det var en gång en liten fågel- Laser (2007). Mer och mer datagjort börjar invadera. Det gör också Fågeln Roger. 
      Vad blir år 2008 sommarplåga. För mig lutar det åt någon schlagerdänga, typ BWO eller något sådant, vad tror du?

Ha det bäst, 
/ Anna 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0