One day, yeah!

Hej! Andra praodagen idag, yepp :) brukar bli så att jag av någon anledning hamnar på prao där mycket tid ska spenderas vid datorn, HD var det innan och nu Big Travel. Så det brukar bli så att uppdateringarna på bloggen ökar markant under dessa veckor ;)
Idag har det då inte varit så mycket, har kollat igenom lite saker här på byrån, ställt fram resekataloger m.m. Även letat resa för egen maskin, vill väldigt gärna bege mig till England, USA eller tågluffa genom Paris och Italien.... drömmar, drömmar! :D
På lunchen idag träffade jag också söte Maja, som jag konfirmerades med. Var ett tag sedan, hon praoar på Dunkers kulturhus, med teater och sånt! lät iallafall kul.
Vi har prao i två veckor, men jag delade upp det så nästabvecka ska jag vara på ett annat ställe, det blir en klädaffär som heter Cirkus, nix, jag ska inte praoa på en cirkus som man kan tro dock ;) får se hur det blir!

Igår var det också träning, bajs kul faktiskt! Vill gärna spela match! 

Vet inte riktigt vad som händer idag, egentligen ska nog bara ta det lugnt. Kanske följer jag med på Williams träning och joggar eller något sådant, får se vad som händer. 
Imorgon blir det barnpassning och samma sak gäller på torsdag. Full rulle med andra ord :)
Men jag skriver mer sen, kanske imorgon, från den kära resebyrån!
Take care!
Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0