Väsen

Hejsan! November nu och tiden går så snabbt, det kommer alltså snart julmyset, pepparkakorna, glöggen, julstjärnorna, snön.... ja, ni förstår vad jag vill komma (och antagligen att jag är en liten julälskare). På tal om julen så ska jag tillsammans med en hel hop av goa personer vara med på Fredriksdals julmarknad som hålls den 3, 4, 5 december. Vi ska nämligen dra vårt strå till stacken i form av att vara vättar som ska gå och informera och visa vägen. Ett ypperligt tillfälle att agera med andra ord. 
Har även försökt att fixa och trixa lite med utseendet på bloggen, vilket går sådär. Då jag inte är någon direkt fena på det är med alla dessa koder så är det väldigt klurigt. Men har lyckats ändra bakgrundsfärgen (oh, applåder, hehe ;)) Men det är små framsteg iallafall. Därför får ni ursäkta den provisoriska skolfoto bilden med mera. 

Om jag ska berätta lite om dagen i kort så var jag och William på Väla (något stort köpcentrum som vi helsingborgare gillar) Köpte inget speciellt (mer än tandborste saker) Sedan när man kom hem bar det iväg först till ishallen med mamma, pappa och William där pappa har hockeyträning. Sen medan pappa tränade grabbarna gick mamma, William och jag på Väsenvandringen. Man blir alltid lika rädd och det var spännande att se istället för att agera som jag gjorde förra året. 

Nu ska jag ta och göra mig redo för att sova, men tänkte ställa klockan för imorgon släpps biljetterna till Harry Potter, wiiiihhhooo! 
Tänkte kanske åka till IKEA tidigt imorgon för att äta frukost med la familia. 

Kram på er alla! 
SF Bio: Harry Potter och dödsrelikerna del 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0