Trötter

Har precis satt mig vid läxorna efter en god middag, taco = mumsfilibabba!
Börjar känna mig riktigt trött, så jag hoppas att jag kan ta mig igenom all homework utan att somna! Här satsar det verkligen på läxor över en dag, det blir ungefär så att de säger att man ska vara klar till lektionen nästa dag (då vi har samma schema varje dag)
Det känns lite ovant då vi är vana vid att just läxor inte spelar så jättestor roll. Då är det mer viktigt att man pluggar inför prov.
Så ska nu skriva en text med argument om man ska behålla högtiden Columbus-day som de har här, byta namn på den eller ta bort den helt.
Jag tänker nog lite att man borde ändra så att det blir Explorers-day då det är så många andra som man glömmer.
Känner även att det kommer att ta tid innan jag kommer in i rutinerna här. Kom idag på att jag har missförstått matteuppgiften vi hade, smartie här ;)
Testet vi hade idag på english grammar gick nog sådär om jag ska vara ärlig, det var klurigt, så jag hoppas att det inte blir allt för dåligt resultat!
Efter skolan var det återigen dags för volleyballträning och det var nog inte heller min bästa dag i en gympasal. Blev lite jogging på löpbandet istället, men jag hoppas att jag känner mig mer 100% imorgon!
Nu måste jag återgå till Columbus!
Kramar till er alla!
Passar på att lägga upp lite bilder från dagens digital photography/yearbook lesson.
Vi skulle fotografera landskapsbild, porträtt m.m.
The treasure state! Big sky country!
Vår American football plan!

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej gumman!

Har haft fullt upp på skolan hela veckan.... Bl a förberett och haft lektioner på "svengelska"...hotellhistoria brukar jag röra till ganska bra - på engelska kan det bara bli kaos... :S Men jag tror att det gick bra...

Men du verkar ha det bra, o det är viktigast!

Kramar!!! <3<3<3

2011-09-01 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0