you´re singing the songs, thinking this is the life, and you wake up in the morning and your head feels twice the size

Tusen tankar som krockar i mitt huvud, de får inte plats, vet inte var de ska ta vägen.
Livet är lite upp och ned, det kan flimra till i hjärteroten då och då, när man känner sig lika osäker, lika nedbrytbar och darrig som löven på höstkanten.
Ibland räcker jag inte till, vill bara kunna vara där. Ibland är ett leende det enda som behövs, men man känner inte den riktade värmen från vännen mitt emot. Ibland vill man vara så mycket mer än den man är.
Men ibland tror jag att man måste inse att det räcker att du finns och ger lite av ditt ljus. 

  


Det finns en hjälte i varenda knopp.

Kommentarer
Postat av: Eira

Känner man igen sig? Svar: JA

Du är riktigt bra på att skriva!



Ja det är så himla mycket jag ser fram emot i breaking dawn! Det kommer verkligen bli en upplevelse att se den oavsätt hur den blir. Tycker det är jätte bra att de har delat upp den i två så att allt kommer med. Tror dock att breaking dawn part 2 kan bli rätt tråkig om det bara kommer vara om det där med renesmee och volturi. Tänk att om vi ska se första delen av breaking dawn på bio så får vi göra det i usa :)

2011-01-19 @ 19:56:41
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0