Att se mig spinna är nog ingen vacker syn

Hejsan!

Hoppas att allt är bra med er där ute och att vardagen inte har kommit som en chock. Här går det lite upp och ned med den saken, men känner att man börjar komma igång mer och mer med rutinerna. Idag bestämde iallafall jag och Alexandra oss för att ta tillvara på tiden (när man har en "underbar" håla på ca två timmar mitt på dagen) att gå ned och lunch-spinna. Kändes väldigt skönt (även fast man plågas när man väl sitter där i sadeln och funderar hur instruktören kan verka så oberörd medan man själv svettas floder....)

Sedan hade vi även mässa på skolan inför de individuella valen. Kan säga som så att jag nästan blev mer förvirrad än klok på vad jag skulle välja. Ska även göra valen inför trean nu som jag ska läsa efter utbytesåret innan USA så det känns lite långt borta. 

Nu snart blir det att ta det lugnt här hemma med familjen och ta tag i lite matte.

Ha det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle :)

sv: ja vet, hur random som helst. nä, jag valde att inte välja. tycker det är viktigare att hamna i en bra familj än hamna i delstaten man vill ^^

2011-01-13 @ 16:50:38
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Håller med om att det var jobbigt med spinningen men riktigt skönt efteråt i alla fall! :D

2011-01-14 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0