Baby, we were born to run

Nyligen hemkommen från volleyboll träningen. Var ett tag sedan sist så nog kände man sig ringrostig, men det är verkligen kul!

Imorgon spelar min lillebror en finalmatch i den årliga turneringen Nyårssaluten. Matchen är inte i själva turneringen utan det är en final från Helsingborgs mästerskapen, där de gick vidare för ett tag sedan. Så det blir en tidig start på dagen imorgon. Jag hejar på er!

Vill även tillägga att bra saker jag ger tummen upp till för tillfället är det fantastiska i knäckebröd med keso och örtsalt samt att borsta tänderna. Det är några av de saker som ligger mig extra varmt om hjärtat. Trevligt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mah gad! Spelar du också v-boll? Fan vad kul! Vilken klubb? Vilken division?

Är taggad till 1000 att spela det i USA!

2011-01-07 @ 12:14:52
URL: http://lindas.devote.se
Postat av: Isaaaaaaaa

Aaw, Florida är jätte härligt och det lilla jag minns av North & South Carolina var ju inte helt fel det heller =) Har typ kampat där någongång. :3 Värdfamiljen var enda anledning till att jag tvekade, om man börjar googla så hittar man ju värsta skräck berättelser. Typ folk som hamnat i familjer där pappan är pedofil och sånt :s



Hum, du åker ju med Explorius du med =) Vet du om vi kommer behöva betala en massa då vi är i New York? o.O Typ mat & transport och sånt, för det kommer bli rätt dyrt isåfall för min plånbok (a)



2011-01-07 @ 13:25:08
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Isaa

Jag är inte heller säker, känns så otrevligt att börja skicka och fråga Explorius. Nästan ingen av de som jobbar där kan Svenska, men sådana smällar får man väll ta då man bor i Finland :3



Alltså jag tror att det är så att de skickar iväg oss i olika grupper, så är vi där 3 dagar innan vi sedan flyger iväg till våra värdfamiljer. Jag får väll leva på hotell frukost (a) Ska smuggla med mig en massa bagels därifrån som jag kan äta under dagen. För har ingen lust att lägga ut massvis med pengar då jag inte vet vad jag kommer behöva o.O Typ mobil, platttång, hårfön, skol matrial. Man vet ju inte vad som finns hos sina familj färdigt x3



& det är fettdyrt att åka tåg, buss & subway i New York. >.<' Men antagligen betalar explorius en sight seeing runda eller något o.O De tjänar ju endå rätt bra på oss :D

2011-01-07 @ 20:08:13
URL: http://isaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0