Grattis fina och älskade mamma och Evelina!

Vilken fin dag!
Mors dag där alla underbara mammor står i centrum och för oss blev det en mysig brunch tillsammans med scones, kaffe, foccacia (dock köpta;)) melon och frukt, härligt! 
Det går inte att beskriva med ord hur mycket mamma betyder för mig. Jag kan prata med dig om allt och du är verkligen en sann förebild.   
Jag älskar dig mamma! 

Älskade mamma!

En annan älskad person är min fina vän Evelina som fyller år idag! En fantastisk människa på alla sätt och vis och jag är så glad att du är min vän. Dock skiljer det 60 mil mellan oss så tråkigt nog kan jag inte gratta dig på plats. Men jag hoppas att din dag är lika underbar som du!


Finaste lillebror och vän 

Kramar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hejsan, såg att du också ska iväg till staterna! Lust att länka bloggar? :)

2011-06-01 @ 22:03:20
URL: http://sebofsweden.blogg.se/?tmp=04212515

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0