Free falling

Hej hopp!
Jag hoppas att allt är bra med er alla! 
Sitter här och känner att ögonlocken börjar att falla, trött som bara den!
Skolan idag och vi hade det kul, gillar speciellt vår musik klass då vi nu förbereder oss för julkonserten. Hoppas att det blir lyckat!
.
Var dock lite nervös idag för basketträningen. Då jag lyckades bli sjuk under ledigheten och inte direkt har tränat så kände jag mig inte i världens bästa form om man säger så. Men som tur var så var träningen inte alltför tuff så det funkade! .
Inte heller helt fel att komma hem, trött och svettig till en mumsig middag à la Jody så nu är jag mätt!
.
Men innan det blir dags att sova så måste jag ta tag i US History, wish me luck!
Tusen kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Farmor

We wish you good luck : )

Du kan ju det du kan, som ingen annan = bäst så klart!!!

Fredrik är förkyld, vi skulle ha skypat igår, det blir i kväll istället. Nu hade det varit bra om ni bott närmare varann, så han fått en bit ingefära!

Kram!

2011-11-29 @ 08:11:10
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0