Trötter!

Sitter här i min säng och försöker få lite plugg gjort, matte och engelska men känner att jag bara är för trött för att få någonting gjort! Antar att det då istället är dags att krypa till sängs.
Idag var det en trevlig dag i skolan, fick mycket tid över för att plugga, vilket var prima!
Sedan efter skolan åkte jag och Jody till Whitehall (ca en helavtimmes bilresa från Twin) för att titta på Kjerstens basketmatch.
De vann och spelade bra så det var roligt för dem! Nästa måndag börjar basket träningen för vår del i High School och jag börjar bli ganska så nervös nu, men också taggad! På ett sätt så är man nervös för hur länge sedan var det man höll i en basketboll?
Men har haft paus från träning efter skolan i några veckor så samtidigt ska det bli skönt att få sätta igång igen!
Måste bara tipsa om en askalas bra bok som jag läser nu, den heter Beastly och är som en modern Skönheten och Odjuret (har även kommit ut som film). Iallafall så är det en fin kärlekshistoria om vad verklig skönhet är och den utspelas i nutid i New York, rekommenderas varmt!

 

All min kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej på dig! Jag gillar ditt "America-info", jätteskoj, jag har nyligen haft en tanke om detta med vårt "ta av dig skorna...." (Povel Ramel) o undrat när det egentligen började, kanske med heltäckningsmattorna!??? Vi får forska i det : )

Ha det gott lilla vän!

2011-11-17 @ 08:37:48
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0