Are you cereal?

Dagen här har varit lååååång. Började med att stiga upp tidigt och åka med Haylee till morgonträningen. Det gick bra, även om jag kände mig trött och seg.
Sedan passade vi på att äta frukost i skolan, det var faktiskt riktigt mysigt och jag som är ett fan av flingor, hade mycket att välja på då man fick choice of cereal som de kallar det här.
Därav rubriken på inlägget, jag har fastnat för att säga "Are you cereal?" istället för "Are you serious?"
Skolan gick framåt och på grund av den stadiga frukosten så var jag inte vrålhungrig under matten som vi har precis innan lunch (vilket oftast är fallet!)
Efter skolan så följde jag med Bayley och Lucie till Dillon. Det är en lite större ort ca en halvtimme från Twin Bridges och vårt mål var att fixa presenter som Lucie ska skicka till Tjeckien och att försöka skaffa en mobiltelefon till mig, vilket löste sig!
Under kvällen har jag och Jody mest suttit och pratat vid matbordet, hon är verkligen någon man kan prata med, så det känns skönt!
Imorgon är det fredag och skola igen, men bara fram tills lunch för sedan är det dags att ta bussen till Gardiner där vi ska spela volleyboll! Tagga, tagga!
Det kommer att bli en lång resa, men de säger också att det är en vacker väg då man nästan åker mot Yellowstone National Park.
Förhoppningsvis lika vackert som Glacier
Jag längtar efter er alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen en mobil,NU når vännerna dig!!

Hoppas ni vann efter en låååång färd? Go Falcons!!:D

Kram hjärtat!

2011-10-07 @ 15:40:21
Postat av: Faster

Låter som du ska få en härlig resa! Njut av allt du får uppleva, sen kan du göra som faster, stå o berätta för dina elever 25 år senare om allt härligt du varit med om - och dom tycker det är intressant!

Håller på o planerar frukostbuffé med mina elever, inkl utbytisen som jag hoppas ska fixa ameriaknska pannkakor. Om ingen annan vill ha, så till fröken iaf... ;)

2011-10-07 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0