Ett skepp kommer lastat med kärlek från Sverige!

En oväntad men rolig dag idag!
Skolan gick bra, även om det ibland känns som om mitt huvud ska explodera av allt och all information! Jag har även upptäckt att jag är så långsam när det gäller att förstå! Det kan vara så under en lektion eller laboration att vi är halvägs in i uppgiften innan jag riktigt har hängt med på vad vi ska göra!
Men det var sedan skönt att efter skolan få spela volleyboll, imorgon är det äntligen dags för första turneringsdagen och jag hoppas att tjejerna vinner! Det blir nog till att åka till Butte efter skolan för att heja på dem.
Sedan efter träningen så visade det sig att Mikayla, som för övrigt är världens sötaste tjej hade bjudit in till teamdinner. Så det var mysigt och för att sammanfatta det hela så var det supergod mat, basketspel och ett rum fullt av grisar. Hon samlar på det så var häftigt att se hennes coola dekorerade rum!
Efter en ganska så sen hemkomst har jag försökt ta itu med lite läxor, det är både engelska och US history så det tar tiiiiid!
Men blev superglad då ett paket från älskade farmor och farfar väntade på mig på sängkanten! Tack så mycket, blev så väldigt glad!
Team
Paket ifrån Dalarna! Så kul att farmor skickade ett linne som hon sydde till mig för längesen då jag älskade det america inspirerade tyget! Men vad liten den är nu! Har även aloe vera och nötcréme så jag klarar mig nu!
TACK så mycket!
Nu är klockan alltför mycket här, dags att krypa till sängs, men god morgon Sverige!
Längtar efter er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0