Jag älskar er!

Tänk att man kan bli så glad och varm i hjärtat av att få se och prata med underbara personer, personer som betyder så mycket.
Har tagit det lugnt idag och skypat med mamma, William, pappa och Ella! Är helt glad nu efteråt och det lyste upp min dag på alla sätt och vis! Ni är så underbara!
Sedan visade det sig också att min telefon fungerar utanför Montanas gränser då jag kan smsa och ringa till farbror och Vanja i New York! Så det blev även en lång pratstund med dem!
Är nu supermätt efter middagen och planerar att hoppa i säng tidigt idag. Imorgon ska vi få åka på en fieldtrip som de kallar det här under dagen. Men Applied Music klassen ska vi få besöka Gibson Guitar Factory som ligger här i Bozeman, det ska bli riktigt spännande! Hade inte varit helt fel att komma hem med en sprillans nya Gibson gitarr, men jag antar att en stor del av mina fickpengar ryker då....
Lägger in en bild från morgondagens shopping i Butte. De har redan börjat julskylta, vilket är lite roligt! Vi hade det kul som bara den igår. Måste bara få uttrycka min kärlek till Walmart, det är nog bara där man kan komma undan med ett par jeans, fleecetröja, pyjamasbyxor och en t-shirt för under 50 dollar, vilket är ca 300 kr! Trevligt, trevligt! Det blev även ett par vinterskor och lite annat smått och gott som tvål och hudlotion.
Tusen kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0