Idag kom posten med kärlek till vår dörr

När en trött och lite sliten Anna kom hem från skolan och träningen väntade dagens underbaraste överraskning här. Ett blått paket från min älskade och underbara familj, jag kan inte sluta le! Blev så glad, så glad och jag är så lycklig att jag har så underbara föräldrar och en underbar liten lillebror som väntar på mig hemma! William, mamma och pappa, jag älskar er så mycket!
Förutom en svensk flagga kom massor av vinterkläder (det var så kallllllt här i skolan idag så det passar perfekt!), presenter till familjen här, godis (lakrits och nötcréme, det längtar jag efter!!) samt mitt kära knäckebröd och fina meddelande!
Detta lyste upp min dag på alla sätt och vis!
Ni är underbara familj, vänner och släkt, Jag älskar er så mycket!

Kommentarer
Postat av: Mamma

KRAAAAAAAAAAAM våran älskling!<3 <3 <3 <3

2011-09-20 @ 09:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0