Lite nere....

Har varit en lite nedstämd dag idag. Lite komiskt för det visade sig att både jag och Kjersten hade haft en sämre dag, så när vi kom hem var varken hon eller jag så jätteglada. Det är nog en mix av lite allt möjligt tror jag.
Att det ibland kännas som att man har svårt att komma in i gemenskapen i skolan. Det är inte så att eleverna inte är snälla, det kanske bara är en sådan fas när man känner att intresset av att man var ny och kom från andra sidan Atlanten har lagt sig och nu är det istället dags att ta tag i vardagen och hitta kompisar.
Jag vet inte, har bara varit en sådan dag. Men nu måste jag ta mig i kragen, fånga dagen.
Älskar er alla!

Kommentarer
Postat av: Amalia

Finaste Anna, allt känns säkert mycket bättre imorgon ska du se! Jag tänker på dig!

Kramar från "andra sidan" :)

2011-09-14 @ 23:01:28
Postat av: annie

Åh, min solstråle! Det bli bättre! :) alla dagar är inte topp - oavsett var man är, vem man är! puss o kram <3

2011-09-15 @ 21:34:07
URL: http://annieleonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0