Måndag

image15Hej :) Idag har en ny vecka börjat, men det blir en kort skolvecka för oss om man säger så. Vi går idag och imorgon, tisdag men sedan är vi lediga för att det är Valborg ända tills fredag och sedan är det helg, yees!
Det har varit konditionstest på gympan också, killing me slowly! Haha. Menmen jag har varit på stan i dag, (vilket fint väder!) och softat i hamnen. Hittade lite saker, en blommig topp på H&M, ansikts scrub och konfaklänning! En vit från Zoul på MQ, skönt att det är fixat.
Idag är det också en viktig dag för de flesta Helsingborgare, då det är Skåne-derby mellan HIF-MFF. Räkna med att höra hur det går med jubel ända till Råå :) Heja HIF iallafall! Har också funderat på vilken svår uppgift det är att vara en domare, jag menar, vad man än gör så är det ju alltid någon som blir sur. De borde få mera credd tycker jag. 
Men nu ska jag bege mig till tv:en för en stunds Vänner. 
Ciao och ha det bäst! 
/ Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0