Salut!

image5Goddag allihopa! Sitter här på andra praodagen nu, vad ska man säga har varit inne i fotostudion och fotat flummbilder, haha mycket roande ;) Just nu sitter vi och håller på med Photoshop, eller rättare sagt, jag ser mest på, för jag kan knappt något om Photoshop. Spännande är det iallafall. 
  Är fortfarande förvånad över att vi fick låna en sådan dyr och proffesionell kamera. ;) Jaja, vi hade också lite problem då vi skulle hitta en sistaperson till vår enkät och just när vi tar bilderna så blir det..svart. Ja, det var ju bra, hm. Men det fixade sig tillslut iallafall. 


Det är  ungefär tio minuter kvar tills jag slutar för dagen och då bär det av till träningen.
Ikväll ska jag sedan ta det lugnt, plugga lite och umgås med familjen.
 Sedan är det ju säsongspremiär för DESPERATE HOUSEWIFES! Som man har längtat gott folk! Ikväll, tisdag klockan 21.00! Do not miss it!
Ha det bra
/ Anna

Kommentarer
Postat av: linnéa

ooh, så häftig bild! bara ren lycka liksom :)

2008-04-15 @ 20:18:45
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/
Postat av: Anna

Man tackar, :)

2008-04-16 @ 09:48:41
Postat av: maria

gud va fin bild :)

2008-04-17 @ 20:54:04
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se
Postat av: elin

ååååh snyggebilden där ja anna! :) man blir glad av att se den :D

2008-04-25 @ 19:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0