Solig dag 8)

image10Hejsan, idag är det underbart väder måste jag bara säga! Har då varit i skolan och haft lästid, SO, resurstid och SO-halvklass. Sedan var det lunch och sedan franska. Men vår franska lärare var på läger så vi fick ha en annan lärare och lektionen bestod av film, jippie!
Iallafall så stack Emma, Linnea och jag hem till Emmas mamma efter skolan, där vi sedan hämtade fika för vår myspys picknick :) Mycket mysigt var det.
 Just nu sitter man här vid datorn, fast sedan ska jag iväg på gitarr, niiice. Förresten så smakade man den ny Magnum glassen idag. Maya Mystica eller något sådant hette den. Det var spännande och lite annorlunda smak måste jag säga, men god var den iallafall! Vad tycker ni är de godaste glassarna ever? Själv är jag en sucker för knäckstruten från Ängelholmsglass, såå god! Fast vem gillar inte all sorts glass? ;)
Idag fyller också Sofia femton bast, grattisgrattis!<3
Men nu ska jag ut lite i solskenet, ha det bra!
Puss/ Anna

Kommentarer
Postat av: linnéa

åh, vad mys vi hade. hihi :)
och glassen var... speciell ja, men god ;D

2008-04-27 @ 16:21:21
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0