Strawberry fields forever

Hejsan, jag kom på att jag inte har berättat om vem jag är och sånt här på bloggen, jue. Så här kommer en liten sammanfattning: Jag heter då Anna och jag är femton år. Jag bor i mysiga Helsingborg, där man har närhet till allt. På min fritid så gillar jag att spela basket, som ni kanske har fattat iochmed min spamning om Billys basket cup, haha. På fritiden är jag också med min familj, vänner och jag spelar gitarr. Självklart får jag inte glömma att man gillar att shoppa, hoho who doesn´t? Jag gillar blandad musik, men favoriter är lite äldre modeller som The Beatles :) 
Jag gillar också film, där är favoriter alltifrån komedier till drama. Just nu ska jag ta ta tid att kolla in lite filmer med Audrey Hepburn, tänkte jag. Det finns många tv-serier favoriter också, Vänner, Heroes, OC, Gossip girl m.m. 
Sådär ja, nu vet ni lite mer om mej :)
Idagens var det konfaträff också, hihi. Vi blev indelade i såna grupper om fyra för att vi sedan skulle få göra olika saker där jag, Maria och några till fick välja psalmer till dagens gudstjänst. Ja, tiden går och snart är det då dags för lägret i Arild, som förhoppningsvis kommer att bli kul! 
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, imorgon är en annan dag... med konditionstest, blää. Jaja, alla får ha det bäst. Puss
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0