Söndag



                   År 2000                                                                                     År 2008
                   Anna börjar ettan                                                                    William börjar ettan



Hej alla! Seg på att skriva som vanligt, är någon förvånad? Knappast, hm. Iallafall så får jag väl ta och sammanfatta min vecka, har i princip gått i skolan, blivit lite lagom mysigt skrämd av diverse personer ;) Men det har gått bra tycker jag. Så i fredags var vi då och skulle simma, gah var slut och när man sedan direkt stack ner på stan för att sedan träna basket, ja, då förstår ni att jag sov gott på kvällen iallafall!
Okej, igår var det då full rulle, började med att jobba, gah jobb(igt), men ändå. Sedan kom mamma, pappa och William ner och hämtade mig. William hade spelat sån cup med fotbollen innan, duktiga var dom. Så då gick vi ner till Roy´s och åt, mums!
Sedan var det bara snabbt hem och duscha och sånt för sedan bara det av till efterlängtade Maja, som vi firade  ( grattis din byxmyndiga plutt!)
Nu sitter jag här  och har väl varit vaken ett tag ;)  Har blivit förkyld tror jag, usch! Så jag får väl dra mig och köpa halstabletter tror jag.

Hade tänkt att bara ta det lugnt idag, Arild senare kanske? Iallafall får jag väl ta itu med lite läxor och sånt, jaja.
 
En liten vill ha lista:
chinos (sån sen med det jag vet)
adidas tröja
Odd Molly( vem vill inte)
Keds

Love you all nerds
Anna
Love you all nerds.

Kommentarer
Postat av: maria aurell.

aweee, så söt bild! jag kommer ihåg den jackan, jag tyckte att den var jäättefin :D

2008-08-31 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0