Utkast: Hej på ...




Hej på er! Är nu hemma från stugan ( tja, kom hem i förrgår) Har haft det riktigt gott, med att fiska, bada, sola, spelat kort och bara tagit det lugnt ;) Tänkte att jag skulle läsa någon bok uppe i skogen, men på biblioteket fanns det inte direkt något interessant så då tog jag tag och har nu börjat på med Harry Potter böckerna, maha, bara sådär åtta år senare, men bättre sent än aldrig, eller hur? Är iallafall på bok nummer två, (Harry Potter och hemligheternas kammare) ni vet den när de går ner i en sån kammare med ormar och sånt (kort och fin beskrivning) Det går framåt må jag säga.
På tal om böcker så vill jag tipsa om en annan bok som är helt fantastisk, Hemligheten eller The Secret av Rhonda Byrne, den är helt underbar och man får en go känsla när man läser den. Handlar om att tanken är skapande, det du tänker på drar du i själva verket till dig i ditt liv! (En kort förklaring) kolla in på www.thesecret.tv och läs gärna boken!

Idag åkte kusinen och faster hem, vi åker dock hem imorgon (7 timmar bilresa- uah) mammas och pappas kompisar samt deras dotter med så det blir väl till att visa lite HBG och sånt när vi kommer hem. Men skriver mer senare.
Nu tänkte jag gå ut och jogga, fast det regnar så jag får se hur det blir med den saken ;) 
Ha det finfint
Anna 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjenixen. Kollade in boksidan, om du har boken får jag låna den då?



Adjössel strössel! puss

2008-08-02 @ 10:01:48
URL: http://fashionvictimn5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0