SOMMARLOV! :D

Hejsan alla!
Idag var det då skolavslutning! :D Men ska berätta om min dag.
Först igår så missade jag ju fotbollen (GO SVERIGE, 2-0!) för teatern, rolig var teatern iallafall :)
Sedan imorse vaknade man och gjorde den vanliga morgonritualen, hade också blodnäsa (mindre kul, jag vet att det egentligen ska heta näsblod, men det har blivit att jag kallar det blodnäsa av någon anledning) iallafall så bar det av till skolan sedan (snälla mamma skjutsade mig <3)
Vi lyckas ju alltid pricka in de regninga dagarna till avslutningen som då var på ett ställe som kallas Grytan, hihi.
Sedan upp till skolan igen för betygen och vi gav lärarna våra hembakade muffins och kort. Men måste säga att det glada kom av sig när två lärare ska sluta, de bästa! Så det blev tårar :´/ Bästa Eva och Micke!

Sedan gick jag och tjejerna till Emma och såg på filmen som vi hade hyrt, sån läskig faktisk, hette Besatt. Gick sedan till pizzerian Bomb och åt, gott!

Nu snart åker också många av mina tjejer iväg. Liv och Grete får ha det så bra i Portugal, Fia och Emma får ha det bra i Spanien, Emma får ha det bra i Schweiz och Sofia som redan är i Grekland och förhoppningsvis har det bra får helt enkelt fortsätta med det! Blir lite tomt här i Sverige, men snart är det konfa som gäller. Hemmaveckan börjar på söndag och efter den följer de två lägerveckorna i Arild, hoppas att det blir kul är det jag kan säga.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på senareidag faktiskt, har lyckats få blodnäsa (jag vet ;) ) igen så jag sitter här vid datorn med mitt blodstillade vadd, haha.
Funderar på att gå och köpa en tidning, blev inspirerad av lilla Grete, skulle egentligen ha köpt den innan men självklart fattades det typ två kronor, jaja.
Imorgon ska jag förresten passa mina gullungar Elin och Lisen,
Puss på er alla och ha det fint!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0