Vet inte vad jag ska tro

Skolavslutnings bild på oss.    Bild på oss från skolavslutningen, Sofia fattas dock.

Hej again.
Har som sagt haft mina vanliga intervaller då jag skriver här på bloggen (varannan dag ungerfär) men idag kände jag bara för att bryta det och skriva ändå :) Vet inte hur det blir med bloggandet nu i sommar, ska på konfaläger och där tror jag inte att vi får sådär övermycket datatid direkt.... Jaja får ta igen det nu istället.
Har varit en tänkar dag för mig i största allmännhet, har en konstig magkänsla fast det är sommarlov, det är väl knasigt om något? ;)
Bestämde mig iallafall för att dra mig till stan och göra lite viktiga saker, ville hitta skoooor! Men det verkar man inte göra nejnej. TräffadeFiafis på stan så vi gick och letade skor och böcker together :) Hittade som sagt nada, men har satt upp mej på väntelista till vissas favoritbok gånger 1000- "Om jag kunde drömma". Ska läsa mycket i sommar, har inte hunnit innan nu i år, antingen plugg, träning eller något annat.

Hittade också den finfina butiken Mint och Vintage idag på stan, (har varit inne i den innan där den var före flytten), är det inte fantastiskt hur man kan upptäcka en stad som man har bott i i hela sitt liv? ;) Såg då många söta kläder ska spara pengar.... får se hur det går ;)
Tänkte tipsa lite också, ni vet den jackan från Odd Molly som jag skrev om den nionde maj? Den finns för det första på Spirit här hemma har jag hört och en någorlunda liknande variant finns på Gina Tricot. Gillar man det silkiga är denna perfekt, finns i rosa (raspberry) och brun/beige (cognac).

Nu tror jag att jag ska kolla lite på någon EM-fotbolls match som går på tv.
Ha det bäst
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0