cause you might see :)

Hej på er alla!
Idag är det fredag som sagt och jag har inte bloggat på ett tag. Sanningen att säga så har vi haft ett No-arbete inom optiken att göra eller så har jag bara inte orkat. Vi har byggt en egen kamera, Camera Obscura som vi skulle ta en bild med. Men idag lämnade vi in den, skönt!
Ska bara säga att det är vaarmt ute ;) var nere vid norra hamnen idag och shu, man lökade rejält om man säger så, haha. Var sedan på stan med mamma igen och fixade mitt ID-kort samt bankomatkort, yes. Använde det för övrigt idag också då en ny tröja inhandlades på H&M. Det var en vit blus, skönt i värmen :)

Imorgon ska jag på Elins konfa, mysigt :) och sedan bär det av till Linnea för picknick i det gröna med tjejerna, niice :) På söndag är det nog barnpassning som gäller, hoppas det because I need some money. Haha nej lite taskigt, självklart älskar man ju barn också ävenifall de är snoriga och behöver bajsa ;)

Det är förresten en av filmerna i den bästa filmserien på tv idag! Kanal 5 klockan 21.00, lägg det på minnet gott folk! I LOVE INDIANA JONES! Det ska ju komma en fyra den 22 maj, jag måste verkligen se den :) Inte nog med att Harrison Ford spelar Indy så vem ska spela hans son, jo ingen mindre än snyggingen Shia LeBeouf! Kandet bli bättre?

Nej, nu ska jag faktiskt gå och duscha tror jag, det kan man ju behöva också! image16Den här jackan är för övrigt grymt snygg, men smakar det så kostar det antar jag,
Ha det bäst
/ Anna

Kommentarer
Postat av: linnéa

picknick i det gröna hos mig! ;)

men gud så söt jacka! AAAH!

2008-05-09 @ 22:14:56
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0