Hejsan

Hellu! Lördag och Anna här ;)
Sitter här och har precis käkat frukost, gott. Har inte skrivit på¨ett tag , men saken är den att man har haft mycket att plugga till. Men igår var ändå värst, första lektionen- engelska, halvtoförberett prov (vi ska få se var vi ligger till de nationella proven i nian) Sedan var det- svenska, prov om Sandor/Ida som vi har läst, fick skriva mucho. Sedan var det- franska, med lagom härligt franska prov (ja, verkligen!) Huvudvärksframkallande dag!

Nä, slut klagat för min del :) För er som kan ha missat schlager febern i Europa, så kan man meddela att Charlotte Perelli gick vidare till final, så det blir eurovision final för Sverige idag, kul att tillägga att hon fick samma startnummer som när hon vann i Jerusalem, 1999 ;) Haha, sån nörd är jag men en bekännelse är att jag faktiskt var en liten schlager nörd när jag var mindre, brukade klä ut mig osv när det vankades final, mahaha kanske finns lite av det kvar i mig, vem vet?
Såg också Indiana Jones filmen i torsdags som jag har tjatat om fett länge, åhh käär! Fast de som gjorde filmen hade kunnat gjort själva "mysteriet" lite bättre, men ingenting går upp mot Indy och Shia om man säger så!

Nä nu ska jag göra mig iordning, för jag ska till Williams turnering, ska cykla dit, vilket är ganska långt och jag har lokalsinne som en fisk! Få se hur det går ;)
Ha det bäst
/ Anna 
 

Kommentarer
Postat av: elin

omycket prov vi hade i fredags då!? har träningsverk i armen efter att ha skrivit konstant hela förmiddagen! argghh.

2008-05-24 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0