I´m tired

Hej my honeypuffs :) Lite sommrigbild från picknicken i parken igår :)

Är riktigt trött idag, har faktiskt sovit lite för en stund sedan. Tröttheten kan bero på skolans basar som var innan idag då vi sålde diverse grejer från klopckan tio till ett. Vi hade tävlingar, glass, skattjakt, musli, korv m.m. Jag och några tjejer stod då och sålde Slottets musli, faktisk riktigt god :)
Nu ska jag bara ta det lugnt, har precis ätit lite taco, mumsfilibabba!

Jag tänkte på en sak också, är det inte så att man nästan får huvudvärk av allt man ska hinna med? Självklart är det ju roligt när saker händer, men ibland är det skönt att bara vara, eller hur? Alla krav man har på sig, inte minst på sig själv. Klart att man vill göra bra ifrån sig i skolan, man vill vara duktig och snygg, vem vill inte det?

Jepp, imorgon är det först kalas med brorsan och hans kompis, då man får agera lekledare och sedan konfaträff för min del, ska ni hitta något speciellt?

Längtar också till Kroatien, två veckor kvar! 
Ha det bäst
puss & kram/ Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0