My socks, where are they?

Tjaba, ;) Allt bra med alla därute? Hoppas det, med fint väder och allt ;)
Min dag började som vanligt med frukost och Rix morron zoo, vet att det kan vara lite halvknäppt ibland, but I like it!
Sedan i skolan så skulle vi ju ha tema, men icke sa nicke för då är ju vår lärare hemma med vård av sjukt barn, Jaha då blev det vanliga lektioner, man bara orkar inte :S

Vi har förresten varit och hämtat våra nygjorda pass också, (blev väl som det blev för min del.) Men det var en lång historia för egentligen så skulle både mitt, mammas och pappas pass ha gällt i år, det var bara William som skulle ha nytt, men inte hittade vi väl dem. Har väl hamnat någonstans då vi flyttade, antar jag. Skulle dock inte förvåna mig ifall vi typ hittar dem nu, så brukar det ju vara ;)
Gick lite ner på stan idag med några kompisar, hittade lite skor som hade varit fina, till konfan, men det blev inte riktigt något.
Gitarren idag med Relese me som jag ska försöka spela, den låter fin när min lärare spelar, ska bara försöka få till det själv ;)
Hälsade också på Lisen, Elin och deras familj. Riktigt söta må jag säga.

Höll på att glömma, igår togs ju EM-truppen ut och kan väl knappast ha undgått någon att allas våran Henke ska vara med! Yes!

Nu tänkte jag gå och äta fil, me like.
Ha det bäst
/ Anna


Kommentarer
Postat av: linnéa

filfil! namnam!

2008-05-19 @ 19:04:12
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0