Tjena

Hej! Söndagmornar är soft, eller dock inte att det är måndag imorgon, men det känns som en dag då man verkligen får ta det lungt. Det blir plugg för min del idag, ska ha NO-prov på onsdag så det är bara att köra på. Min tidsplanering är att pluggandet ska börja klockan 11, får se hur det går (brukar ha en tendens att fastna framför datorn!) 
Vi spelade också basketmatch igår, mot Eos 96 (!) och Malbas 95-94. Ja, kan säga som så att lottningen till vår kära Skåneserie är ganska konstig. Men det var bara att köra på och vi vann, men själv spelade man kasst. 

Hoppas att jag får tid mellan pluggandet och sticka ner till Åhlens för att se ifall jag hittar den´enligt alla underbara boken Twilight, eller Om jag kunde drömma.
Nej, nu måste jag börja plugga,
Ha det finemang!
Anna



En taggad bild från matchen igår!

Kommentarer
Postat av: ly

hej :) anna, jag fatta inte hur man svara på blogg eller så :) men nej konserten är från vår skola, som ska hållas på dunkers xD

2008-10-21 @ 22:04:16
URL: http://lysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0