Hey baby!

hello cuties! Allt bra med alla? Hoppas det :D
Sitter här och lyssnar på bästa låten just nu, den är av ett band som heter Hellsongs och låten heter We´re not gonna take it, är en cover på en annan- We´re not gonna take it fast då av Twisted sisters, från typ 80- talet, sådan glamrock så det är lite skillnad! Lyssna på dem, underbart bra!

Har varit en lång skoldag idag, fast den gick ändå snabbt då vi checkade filmer ;) Sedan stack vi till GA och hade gympa, fotboll dåja.
Vet inte hur jag gör med träningen idag heller, är ganska slut i kroppen, men får se.

Imorgon ska jag iallafall jobba, så alla som bor i Helsingborg kan komma och fika på Alexandra mellan 12 till 4 tycker jag! ;)
Nej, nu ska jag bara slöa, spela gitarr och sånt, riktigt skönt. Ha det!

Ska säga att jag älskar min familj och grattis mamma!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0