Prao på hög nivå!

Hejsan! Just nu sitter jag här på en resebyrå och praoar, Big Travel heter den. Egentligen inte så mycket att göra, blir data för min del än så länge ;) kan iallafall vara soft. Lyckas alltid hamna på ställen där det är mycket tid vid datorn, kul i början, men sedan, hm . Jag har dock en dator samt en PRAKTIKANT skylt, ohlala!
 Det har inte kommit in någon som vill beställa en resa här än iallafall, de ringer, får hoppas att någon snart kommer in så att man kan sitta brevid och se hur det går till när en resa beställs.
Jag blir dock väldigt inspirerad här, några resor som inte hade varit helt fel: USA, Sydamerika, Sydafrika, Italien, London, listan kan göras hur lång som helst.
Plutt på Elin och Louise som, just nu praoar i Spanien, som reseledare, gah inte lite avundsjuk inte, nejnej.
Undrar hur alla andra har det på sin prao platser?
Nej, nu ska jag hitta en resa i någon katalog, ha det gött!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0