Utkast: Hej charmtroll! ...

Hej charmtroll! Hur är det?
Här är det fint, har precis kommit hem efter att ha passat barn, gah love them! Cecilia, Fredrik (eller Fredrock som han ibland vill bli kallad) och Lotta.
Just nu sitter jag här och segar, funderar över varför jag inte gör det jag borde göra dvs (duscha, läxor m.m.) Men ska ta tag i det nu tänkte jag ;) Bror har också spelat fotbollsturnering två dagar i rad (att de orkar) duktiga!

Sedan så kommer kusinerna och släktingar över hit då vi ska fira morfar :D Grattis morfar!

En liten vill ha-lista när man har varit inne på asos.com och checkat:


Hello Kitty Kitty Bead NecklaceDetta söta Hello Kitty halsbandet hade inte varit fel. Min kusin älskar Hello Kitty så det hade varit perfekt. På asos.com, synd att det dock är slut.

ASOS Lace Body Con Dress     Nu när det är inne med spets passar den perfekt, riktigt snygg! På asos.com

Nej, men nu måste jag sticka
Puss / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0