Cirkus

Hejsan hoppsan!
Ny vecka again, vilket också innebär ny praoplats för min del! Praor nu på en klädaffär som heter Cirkus (nix, inte en vanlig cirkus som några har trott) ligger här i Helsingborg, vid långvinkelnsgatan, så alla som har vägarna förbi tycker jag ska komma in och hälsa på! Har bl.a. fått packa upp kläder, stöldmärka, prissätta och placera upp m.m. Hade det kul, men har ont i fötterna efter att ha gått mucho, menmen.
Kan också säga att höstens nyheter är riktigt fina. Butiken svämmar över av koftor, långbyxor, klänningar, skor och jackor av alla dess slag, har fått över mycket insperation.
Är också glad då jag köpte mig en mössa idag, kan behövas om vädret ser ut som det gör (regningt för tillfället) 
 
Liten snabb sammanfattning om helgen:
I lördags var det jobb som gällde, la familia kom och fikade, sedan även kusin vitamin Sophie. Sophie föjde med hem till oss och åt :)
Sedan igår träffade man gullungen Nellie där som jag ska passa lite och sånt, pluggade, åt (intresse) och sen stack vi till Rebecca för filmkväll. Såg Den gröna milen, vilken FANTASTISK film! Sorlig, men jättebra, sedan var det att nanna kudden.

Puss på detta:
Hunky Dorys kläder, speciellt en kofta, graow!
Fin systemkamera, hade inte varit helt fel ;)
Hund, tjejerna som jobbar på Cirkus har varsin voffsing som ockupperar affären, en golden, en fluffig en och en mini vovve, man smälter!
Klippa håret, nej nu är det verkligen dags, riktigt slitigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0