Valborg

Glad Valborg och grattis till kungen som fyller år idag! Yeppyepp, hur är det med alla?
Vädret idag är underbart må jag säga. Det gör det extra skönt att vara ledig då det är en långhelg (vi var lediga idag, så torsdag, fredag, lördag och söndag) gott säger man bara. Har varit på Väla idag och äntligen köpt Keds skor (det tog typ 5 st affärer att hitta dem, men)  Har precis kommit hem efter att ha varit ute i vårvädret. Idag har jag även varit och simmat, vilket var mys.   
En av gårdagens wihoo var TWILIGHT! Äntligen släpptes DVD:n så nu kan man kolla hur många gånger man vill på filmen och extramaterialet wihoo nr 2!
Idag är det som sagt Valborgsmässoafton, har ni sett några brasor? Här fick inte så många ha sådana då det har varit torrt, så det var lite annorlunda.
Fick för mig att det var dags att kolla över bilderna från kamerna så här kommer en liten sammanfattning över vad man har hållit på med under dagarna.


My Twilight!


Ny köpta skor


Keds skor


Har nu en egen Abbey road i mitt rum!


En av mina guldklimpar.

Ha det bäst!
Kramar Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan Anna !

Vad kul att se bilder från grillkvällen!

Nu ska jag vara mer aktiv i mitt bloggande, hoppas o tror jag!

Kolla får du se!

Kram/Farmor

2009-05-05 @ 18:44:25
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Nu så har jag börjat blogga igen. följ twilight bloggen som sagt hehe! KRAM

www.glamoroustwilight.blogg.se

2009-05-10 @ 15:37:19
Postat av: louise

vill också ha twilight filmen!! har du läst böckerna btw? (:

2009-05-17 @ 14:30:51
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0