HB och Melodifestivalen

 Kexig snögubbe!

Lördag idag och lov! Det snöar även för fullt här, vilket är nice! Under lovet har det främst blivit att ta det lugnt, stan och Väla. Har även hunnit med att gå på bio med brorsan, William, det blev Bolt. Har kört på nostalgistilen här och åkt mycket pulka!  
Melodifestivalen precis, kan berätta att när jag var mindre var jag något av en Melodifestival nörd (secret) ;) Jag har bl.a. klätt ut mig (hm, snyggt), skrivit ner resultaten och hunnit med att få små utbrott om det inte gick som jag ville ;)

Även grattis till HB, Helsingborgs ligalag i basket som vann idag, hoho!

 Bild från HD, Helsingborgs Dagblad

Pussar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0