Fredagsmys!

Hejsan!
Helg igen, yees! Det är bara att tacka och ta emot. Har precis tittat på ett avsnitt av Modern family, en härlig och rolig komedi nu istället för goa Solsidan.
Imorgon är det dags för mig att dansa Zumba! Hehe, det är ett pass som friskis och Svettis anordnar och utan att jag riktigt visste vad det handlade om så var det bokat. Lite extra scary blev det när en kille i klassen sa att man hade stänger och sånt, shit vad har man gett sig in på nu tänkte jag! Menmen, det ser okej ut på Youtube iallafall. En film jag för övrigt rekommenderar som sågs på bio i söndags är "Flickan från ovan" eller "The lovely bones" på engelska. Handlar om en flicka som då hon blir mördad vakar över sin familj och tittar på mördaren från himlen. Den var mycket läskigare än jag hade trott från början, det var verkligen hålla för ögonen flera gånger. Men filmen har liksom etsats sig fast i minnet, man blev berörd. Den rekommenderas och skådespelarna var jättebra, det kan inte vara så lätta roller att axla. 

Love, Anna   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0