GOTT NYTT ÅR!

Sista dagen på 2010 och en början på 2011. Jag hoppas att ni känner er nöjda över ert 2010 och att det finns mycket att se fram emot inför 2011!
Tänkte även lägga in en liten lista så här i nyårstider! 


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Gick till en volleyboll träning, som jag länge hade velat, men jag var lite osäker på. (tänkte att man var för stor!) Men nu fram till jullovet har det varit så mycket så det har inte blivit så mycket träning, men jag hoppas att jag tar igen det sen!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga direkta nyårslöften, har drömmar och mål istället!

 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

 4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, jag är evigt tacksam för att de jag älskar och håller av finns med! 

 5. Vilka länder besökte du?
Besökte inte så många länder, Danmark som ligger sisådär 20 minuter från oss dock.

 6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Nja, inte direkt vad jag kan komma på nu. Mer tid som inte är fullpackad av saker kanske.  

 7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Finns många! Alla födelsedagar, min lillebrors, min mammas, min pappas, min födelsedag. Kusinens student (det var du värd!) Vår skolavslutning (tänk att det är första året av gymnasiet!)  

 8. Vad var din största framgång 2010?
Hm, klurigt. Kanske att jag vågar ta beslut mer och mer. Blir kanske lite flummigt, men jag tänker på USA och resan till Frankrike som är rätt stora saker.

9. Största misstaget?
Att jag kan vara lite konflikträdd så att det ibland kan ske missförstånd när man inte talar ut. Något att förbättra! 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Småförkyld.

 11. Bästa köpet?
Kanske mina vinterstövlar som jag köpte på en outlet, där det främst finns varor från Höganäs keramik. Med andra ord, både rätt så billigt och bra! Tummen upp för det!

 12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag har försökt att planera mina inköp, men att fika är ju alltid trevligt så där spenderades det en hel del. Jag älskar också att gå på bio, så där lades också några kronor.  

 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket! Min underbara familj och vänner som så ofta får mig att skratta! Känslan av att bli antagen av Explorius var också svårslagen! 

 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka waka (påminner om fotbolls VM). I´ve got a feeling (för att man både har svettas till den på gymmet och taggat!)

 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror att jag börjar bli mer tillfreds (vad konstigt det lät) med mig själv och därför känner mig gladare. Har dock varit stressigt på många sätt och vis så på så sätt cirkuklerade många känslor i luften. Men som jag sa när jag var mindre: "Farmor har sagt att man får visa sina känslor!" 

 16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lev i nuet lite mer kanske.

 17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Det klassiska i att inte stressa så mycket, det är i och försig väldigt svårt att låta bli.

 18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min härliga familj och släkten!

 19. Blev du kär i år?
Nja, inte, vilket är lite synd.

 20. Favoritprogram på TV?
Hm, jag har fastnat för de svenska Hollywood fruarna (det kanske påminner en mycket om USA). Maria Montazami in my heart!  

 21. Bästa boken du läste i år?
Det finns så många bra böcker, men är väldigt glad att jag tillslut (sisådär några år senare än alla andra) tog tag i att läsa och upptäckta Harry Potter böckerna! De är amazing!

 22. Största musikaliska upptäckten?
Får nog säga att pianomusik är väldans vackert eller att många lokala vänner är riktiga stjärnor!  

 24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag tror när jag fick upp ögonen för gympatights, ni vet sådana där som det är väldigt skönt att springa omkring i, hehe!

 25. Något du önskade dig men inte fick?
Inget jag kan komma på, jag blev glad för alla fina grejer och gillar speciellt överraskningar.

 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Fyller år i februari under vårt sportlov, härligt! Jag var med familjen och firade med tårta och paket. Me like! 

 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att inte vara så stressad hela tiden. Att ta ner mina krav på mig själv några steg hade nog inte heller skadat.

 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Har en väldigt blandad stil tror jag, lite beroende på hur man känner sig. Ibland är det den naturnära stilen med t.ex. Hunky Dory och ibland känner man kanske för att vara lite mer rockig. Jeans är nog liksom hos många en favorit.

 29. Vad fick dig att må bra?
Min familj som stöttar mig i alla lägen, mina vänner som alltid har nära till skrattet. Även när jag fick hinna med att göra precis vad jag ville i form av att träna, läsa en bok, se en film eller klinka på gitarren. Livskvalité med andra ord!

 30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm, intressant fråga….! Jag vet inte riktigt men att sitta och diskutera livet över en fika med Johnny Depp hade jag inte sagt nej till.

 31. Vem saknade du?
Personer som bor långt ifrån mig.  

 32. De bästa nya människorna du träffade?
Personer som man inte trodde att man skulle gå ihop med, men som man finner att man tillsammans med blir en kombo som gör susen. 







Vill sedan önska er alla ett GOTT NYTT ÅR! Kärlek till er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0