Be yourself, everyone else is taken

ska snart iväg till gitarren, vilket alltid är mysigt. När man helt enkelt får sitta och klinka och koppla av, me like. Har varit väldans skönt att vara hemma idag, har suttit med fysiken då det snart vankas ett nationellt prov som slut på kursen. Jag är verkligen nervös!
Senare ska jag även prova något spännande, på gymmet där jag tränar har dom att man kan boka en kostnadsfri rådgivning med en personlig tränare, t.ex. vad man vill med sin träning och vilka mål man har. Lite pirrigt, men jag tror att det är väldigt bra. Speciellt för mig som kan vara lite yr när det gäller maskinerna ibland. Kan säga som så att det har hänt några gånger att man sätter sig vid en maskin för att träna och efter en stund upptäcker men oj, jag gör nog fel! Men, men hoppas att det blir bra!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0