Jag älskar familjen och släkten!

Jag skattar mig lycklig till min underbara familj och släkt som man blir så glad att umgås med, julafton igår var toppen!
Jag känner att för min del så är årets julklapp ingen mobiltelefon eller Ipad, utan det fantastiska i att få åka som utbytesstudent! Jag blir så tacksam för möjligheten. När man sedan får en resväska med New Yorks tunnelbanesystem och en guide över New York känns det verkligen som att drömmen och resan är på riktigt!

Just nu vittnar tunga ögonlock, fullpackade resväskor som bara väntar på att bli uppackade, extremt mycket varma kläder, kusinens fagra stämma, om att vi är framme hos farmor och farfar i Dalarna!



En liten goding!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha shit vilken cool väska :D

vart i dalarna bor de? själv bor jag i borlänge, också i dalarna om du hade koll på det ;) haha

sv: ja verkligen skitkul! :D

2010-12-26 @ 16:29:36
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Avundsjuk på väskan ska jag säga!

2010-12-26 @ 16:39:22
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

hihi jaha vad kul! :D åkte ni i sälen i kläppen? :)

haha men vi ska inte överdriva om borlänge ;) helt okej är det! :P

aah skidor är aas kul :D speciellt när man har små barn som tycker det är kul att vara med, då är det ännu mer kul :D

2010-12-26 @ 17:25:53
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0