Mums filibabba



Hemma idag med familjen och har bl.a. bakat lite julgodis och har kommit underfund med att ofta så är smeten/degen godare än själva resultatet. Är det någon som håller med mig? Speciellt kladdkakesmet och pepparkaksdeg är svårslaget.
Det är också skolavslutning imorgon! Yesbox! Då står fika, tävlingar och kabarét där några härliga vänner till mig ska uppträda! Jag är verkligen stolt över dem och kommer att skrika mig hes.  

På utbytesfronten så är jag nu officiellt ute på marknaden! När jag loggade in på min sida till den amerikanska organisationen igår så hade jag helt plötsligt fått en profil. Ojski bojski, tänk att potentiella värdfamiljer kan spana in mig för tillfället.... Can´t belive it! 

Nu tänkte jag börja slå in lite paket, tycker ibland att inslagningen är bland det roligaste med att ge paket. Hehe, det kanske finns något stimulerande med att vika kanter. Imorgon tänkte vi vara ett gång i klassen som ska köra julklappsspelet, ska bli kul och om vi känner varandra rätt, så kommer det nog att gå hett till....

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Sv: Jo, jag går på Brunnbyskolan utanför Höganäs. Men jag vill "komma ut" lite, så jag tänker helt klart välja en i hbg! Haha men trivs man så är det klart man tycker den är bra! :) Jag vill faktiskt också gå på neturlinjen! XD NO är typ det enda ämnet som jag både tycker är kul & är bra på! :) Men jag har ingen aning om på vilken skola så därför frågar jag runt lite, du anar nt hur mkt jag uppskattar din hjälp!!



Btw, så har du rätt, smeten smakar bättre än resultatet! ;) God jul på dig med! <3

2010-12-21 @ 19:42:40
URL: http://cajjsaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0