Une chanson pour Noël

En trevlig dag må jag säga där man har varit på vift lite överallt. Började med att gå på ett skivstångspass där jag blev väldigt medveten om att jag inte är så väldans stark i armarna om man säger så.... hela kroppen skakade och då får man väl vänta sig fett träningsvärk imorgon (men det är det värt!)

Sedan passade jag på att med familjen kolla in när min kära lillebror spelar fotbollscup dagen lång. De är så duktiga så man blir imponerad och de gick till final! En match som kommer att spelas under en traditionell turnering här i Helsingborg som heter Nyårssaluten. Jag är så glad för min lillebrors och lagets skull! Jag älskar lagsporter och att jobba tillsammans, så man blev nästan lite fotbollssugen själv!

Efter att ha ätit tillsammans var det dags att klä granen tyckte vi. Så sagt och gjort, fram med belysningen och pyntet i all världens former och färger och sätt igång! Det blev fint och jag fullkomligt älskar känslan av en gran, dess sken och att doften helt enkelt är oslagbar.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0