Let´s put it to a vote

Go´ kväll!

Dagen i stort bestod av ett pass längdskidor, därav den hm, mycket fina bilden av mig i kroppsstrumpa nedan....

Sedan spenderades en stund hos finfina Julia där vi fotade i cirka underbara minus tio grader. Blev spännande bilder med hennes systemkamera och kyliga fingrar.
Jag tycker att det är så proffsigt med en bra kamera, eller när en person lyckas fånga ett ögonblick, ansiktsuttyck, personlighet eller känsla, det blir verkligen ett fantastiskt resultat! Jag kommer ihåg när vi var tre stycken från vår skolan som skulle praoa i åttan på HD (Helsingborgs Dagblad). Efter lite dötid kom vi på att vi kunde föreslå lite saker att göra, däribland lite idéer till ungdomssidorna och lite fotoförslag. Det slutade med att vi fick gå ned på stan för att ställa lite frågor samt låna en riktig proffskamera där bara objektivet kostade skjortan om man säger så. Mån tro att man höll rätt så hårt i kameran! Höjdpunkten på praon var också när vi fick trava in i en riktig fotostudio med allt vad det innebär i form av bakgrundsduk och ni vet sådana paraplyer som man inte riktigt vet vad deras funktion är.  
 

Jag i full skidmundering, det syns inte på bilden men mitt hår blev alldeles
isigt och vitt!
Sedan stämmer inte direkt datumet, menmen.


Ha ett fortsatt härligt lov alla snögubbar!


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Mysigt (:

2010-12-29 @ 23:22:28
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det ser riktigt härligt och vintrigt ut! :D

2010-12-30 @ 00:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0